Ahşap gazetelik




Nihayet özlemle beklenen sıcak yaz geldi! ne çok bekletti ne çok nazlandı ama değil mi..
Hoşgeldin yaz! söz bu sene senden hiç hayıflanmıycam, ne kadar bunaltırsan bunalt pfff bile demiycem ama sende uzun soluklu kal olur mu.. hemen terketme bizi..

Bu güzel çiçeklerle donatılmış gazetelikte senin şerefine gelsin.. tabi ki senden esinlenerek yaptım.. ama içim kıpır kıpır bahar coşkusuyla dolu doluyken başlamıştım... Biraz bitirmem uzun sürdü yani, tıpkı senin gelişin gibi.. ve nihayet resimlerini de çekebilmişken hemen paylaşayım dedim..  

Çıtalar mangal çöp şişi olmakla beraber, güzel bir çite dönüştüler:) üzerindeki o saksılı çiçeklerde hamurla kabartılıp yapıştırılınca havasından geçilmez oldular..

Bu güzellik şimdi evimin nadide köşesinde dergilerime ev sahipliği yapıyor..

Hardal ise eve gelen her yeni şeye yaptığı gibi onu kokluyor, sürtünüyor yani onunla tanışıyor:) 






























































Nefes aldığınız her anı hayata döndürebilmenin telaşı ile kalın!
Mutlu haftalar...


Yorumlar

  1. Kim demiş özlemle yazı beklediğimi ?
    Benim sıcakla aram yoktur ama Hardallı , bahçe temelı gazetelikli bu yayına bayıldım - her zaman olduğu gibi -
    Sağlıkla , mutlulukla püfür püfür esintiyle geçsin yazımız !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin oralarda sıcaklar tavan yapıyor tabi:) misal biz Ankara'da geceleri hala üzerimize pike almadan uyumuyoruz.. hele de ahlatlıbel, seğmenler parkı gibi yüksekçe yerlere çık montsuz oturamıyor insan..bu nedenle biz Ankara'da sıcakları severiz:)
      buyur gel Nilgün ablacım:)

      Sil
  2. El emeği göz nuru dedikleri bu olsa gerek sebuşum :))) Şöyle bir baktım da fotoğraflara sehpa dan , gazeteliğe hepsi el emeği, göz nuru..Ellerine sağlık...Yaz konusuna gelince....Hala çok ısındığı söylenemez .Hafta sonu deniz üşüttü beni :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah teşekkür ederim gülizcim, evet el emeği göz nuru olunca ayrı bir kıymetli oluyor.. keşke zaman olsa daha neler yaparım da şu sıralar zamansızlık yoruyor beni..
      öperim.

      Sil
  3. Ellerinize sağlık... Gazetelik/dergilik bulunduğu yere de çok yakışmış. Tam okuma köşesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gamze, bende çok seviyorum o köşemi:)

      Sil
  4. Ben en çok Hardal'ın o minik saksıya girme çabasındaki fotoğrafını beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardalın girmediği yer yok ki! yaramaz daha dün kuşun ardı sıra camdan aşağı düştü:( neyse ki birşey olmadı..

      Sil
  5. Yeşil örtünün üzerindeki çiçekli dal parçası süper.
    En çok da bir sürü foto paylaşmanızı seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o dal parçalarını sahilden toplamıştım.. bu driftwood parçalarını çok seviyorum bende:)
      bol fotolarla sizi mutlu edebilmeme ayrıca sevindim..
      çok teşekkürler..
      sevgiler,

      Sil
  6. Okuma köşenize bayıldım. Pencere kenarı, aydınlık ağaç dalları çok orjinal görünüyor. Gazeteliğinizi de güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. bu köşeyi bende çok severim.. nefes aldığım, dinlenme yerim..
      sevgiler,

      Sil
  7. Harika olmuş canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım..
      sevgiler öpücükler..

      Sil
  8. Ne güzel bir köşe yaratmışsınız. İnsanın kitabını alıp hiç kalkmaması geliyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç kalkmadan saatlerce oturabilsem keşke.. şu sıralar zamansızlık yoruyor beni..
      çok teşekkürler,
      sevgiler.

      Sil
  9. Ah o sıcaklar burada uzun zamandır can sıkıyor; ev içerisinde klimasız durulmuyor. Tarçın yine kalite kontrol yapıyor, mıncıkla benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarçın-Hardal evin her yerinde:) akşam eve gidince memnuniyetle mıncıklarım elbette:)
      Ankara'nın yazı ne kadar sıcak olursa olsun gecesi serin olunca unutturuyor gündüzü.. ayrıca severim ben sıcağı..

      Sil
  10. yine yapmışsın yapacağını,müthiş.bu arada o sarışın minnağı yerim ben.sebuscum tüyleri dökülmüyor mu kuzum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler havvacım:)
      o sarı portakalın tüyleri dökülmezmi eldiven elimde hergün olmasasa iki güne bir tarıyorum. bak sana da tavsiye ederim, ne taraklar aldım çeşit çeşit ama en güzeli ve bi nebze de olsa sevdiği bu eldiven oldu.. zira taranmaktan nefret ediyor:) eldiveni zooplustan aldım bi bak istersen

      Sil
    2. evet benim de var,veterinerimizden almıştık.:)

      Sil
  11. Bonjour chère amie,

    Merci pour l'ensemble de toutes ces magnifiques photos... Je pense que votre superbe matou profite bien ce bel environnement.

    Gros bisous 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merci beaucoup pour ce beau compliment.

      Gros bisous 🌺

      Sil
  12. Bir gün hayal ettiğim gibi farklı bir eve kavuşmak nazip olursa en güzel köşesine bir dokunman için seni çağıracağım. Böylece hem zevkli,sanatçı dokunuşuyla güzelleşmiş bir köşem hem dostların en nadidesinden bir anı kalmış olacak.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel olur zevkle yaparım elbette:)ne mutlu olurum bide..
      inşallah o günleri de görürüz canım..
      öperim.

      Sil
  13. Maşallah her dokunduğunuzu nasıl da güzelleştiriyorsunuz..Ellerinize sağlık..Harika olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah teşekkür ederim.. ne mutlu oldum!
      sevgilerimle..

      Sil
  14. Bayıldım canım ellerine sağlık, o köşeye ayrica bayildim ama :)♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım..
      o köşe benimde evde favorim:)

      Sil
  15. her şeyin rengi o kadar uyumlu ki
    kedinin rengiyle kekin rengini bile tutturmuşsun
    :):)

    YanıtlaSil
  16. Daha dün Ankara dan kardeşimden geldim Konya gibi her yer gibi sıcak şükür ki nem yok ahşaplar harika ellerine sağlık köşende koltuğunda keyifli anların olsun .

    YanıtlaSil
  17. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. sebuş, ne güzel üretkenliğin var, seni ilk tanığım da ahşap boyama işlerini hem beğeni, hem kıskançlıkla izlerdim. gerçekten ben yapamam ... evine emeğin değen güzellikler katıyorsun ya paha biçilmez.

    YanıtlaSil
  19. Türkiye'nin en iyi dans kurslarından biri olan Dans Akademi ile başta latin dans kursu olmak üzere aklınıza gelebilecek her dansı en iyi eğitmenlerden alabilecek, en uygun dans kursu fiyatları ile öğrenebilme fırsatını yakalayabileceksiniz.
    http://www.danskursu.com.tr/
    #danskursları #latindanskursu #danskursufiyatları

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar