Ahşap kare panolar



Ham ahşap bir  pano mutfağınızın tüm havasını değiştirebilir mi evet  bence değiştirebilir, yalnızlık hissi veren boş duvarlara hayatta verir, daha sıcak bir görüntü de sağlar.. Bu ahşap panolardan daha önce de boyamış Doğa'nın odasına asmıştım! (bakınız: kare panolar)
Şimdi de kendime yaptım.. 
Üzerindeki hamur kabartmalar resimlerde pek belli olmasa da o muffinler, eski reklam filmlerinden fırlamışta bizim eve gelmiş gibi duran o şirin kızın elindeki fincan, saçındaki kurdele, saat vs. hepsi kabarık kabarık çok havalı:)
Hafta sonu hava günlük güneşlik olunca hem severek yaptığım boyalarımla haşır neşir oldum hemde güzel havanın tadını çıkardım.. sonra da keyifle bu şirin kare panoların resimlerini çektim.. herne kadar zamanın nasıl geçtiğini anlamamış olsam da verimli geçtiği için mutluyum.. 













































Her anın özel olduğunu ve bir daha asla yaşanmayacağını bilerek kalın!
Mutlu haftalar,






Yorumlar

  1. Ben de bugün ağaçların çiçeklerine bakarak aynı şeyi düşünmüştüm. Aynı onlar gibi bir an açıp ne olduğunu anlamadan geçiyor her şey, tadını çıkartmak gerek.

    Panolar çok şeker.

    Günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet her anımızın tadını keyifle çıkaralım büyük amin..
      çok teşekkürler canım,
      öperim..

      Sil
  2. Ne güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler arzu,
      sevgiler yolladım.

      Sil
  3. Cidden şirin olmuş bu panolar. :)

    YanıtlaSil
  4. sen şu güzelim pencere önünü tv ünitesi ile kapatmışsın yaaa sebuş, valla gelip çekesim geldi onları oradan:))
    O pencerenin önüne neler yaparsın sen, yaratıcı arkadaşım. Rustik perde askılarına bayıldım. Panoların yıkılıyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun gülümsetti beni emel:)hadi bana gelde birlikte bir el atalım bu işe hıı ne dersin:) pencere önüne sen olsan ne koyardın?

      Sil
  5. Çok güzeller, çocukluğumun o huzurlu, terörsüz, kutuplaşmasız yıllarını hatırlattı. Nasıl arıyorum o eski Türkiye'yi...:(((eline sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimbilir eskiye özlem hep bunun için diye düşünüyorum bende.. keşke o eski günlerdeki insanların birbini sayıp sevdiği, derdine derman olduğu, yardımsever, iyilik dolu günler geri gelse dimii.
      umut dünyası! biz hep iyi düşünmeye devam edelim, kimbilir belki sonunda iyiler kazanırız!
      öperim..

      Sil
  6. Evini seven ve onu kişisel dokunuşlarla sıcaklaştıran insanlara hayranım !
    Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık Sebuşcuğum 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün ablacım, ne mutlu oldum..
      teşekkürler,
      sevgiler öpücükler

      Sil
  7. Bu kadar geniş kadraj ile ilk defa görüyorum mutfağını, yaşam alanını. Ahşap panolar kadar genelinde de ne hoş detaylar var. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne mutlu oldum patrizia! geniş kadraj diyince evet nedense hep yakın çekim karelerim! bundan sonra geniş kadraj da çekmeye özen gösteririm..
      sevgiler yolladım.

      Sil
  8. Çok sevimli ve güzeller. Emek, yaratıcılık ve zevk el ele vermişler, harikalar yaratmışlar.
    Sağlıklı, mutlu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. ne güzel bir yorum,
      sevgiler yolladım.

      Sil
  9. Çok güzel olmuşlar..Ellerine sağlık..Ahh şu hafta sonları Sebuşum çocuklar büyüyünce zaman bulunuyor demek bu işlere...Ben hafta sonundan bişicik anlamıyorum..Bir ayağa kalkıyorum, birde yatıyorum...Darısa başıma diyorum..Seni öpüyorum..:)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gülizcim bende 1-2 senedir çocuklar biraz büyüyünce rahatladım.. çok şükür.. onlar büyüyünce kendine ayıracağın zaman biraz daha artacak senin de..
      çok teşekkürler,
      öpücükler yolladım.

      Sil
  10. Çok güzel olmuşlar :) Eve de ayrı bir bayıldım :) Duvarlarda objeler kullanmayı bende çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için teşekkür ederim..
      sevgiler yolladım.

      Sil
  11. Que decoración tan bonita, las maderas son preciosas.
    Un saludo.

    YanıtlaSil
  12. yine yine çok güseller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim goncişim,
      sensin güzel.

      Sil
  13. Çok güzel olmuş.Böyle nostaljik resimlere bayılıyorum.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nostaljik olması asıl güzellik kattı dimi gamze bende aynen böyle düşündüm:)
      çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  14. ay şükür kavuşturana:))
    özlemişim yaratıcılığını yaşam coşkunu senin:)
    çok güzel olmuş:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah havvacım teşekkür ederim..
      epeydir boya elime almıyordum,
      bana da iyi geldi,
      öpüldün.

      Sil
  15. Bu tarz plakaları ben de çok seviyorum, renkleri çok güzel seçim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım. resim seçimi konusunda zorlandım o kadar güzel dekupaj resimleri var ki.. beğenmene sevindim.
      sevgiler öpücükler,

      Sil
  16. Detayların kadınısın Sebuş. harika görünüyorlar, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah teşekkür ederim özlemcim..
      çok tatlısın.

      Sil
  17. çok başarılı bir çalışma olmuş, tüm kareleri haketmiş. sen bu işte usta oldun sebuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle düşünmen ne mutluluk verici!! çok teşekkür ederim ki...

      Sil
  18. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık bu kare ahşap panolari nerden temin edebiliriz acaba çok teşekkür ederim simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..
      nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama eğer Ankara ise, şık düğmeden bulabilirsiniz..
      sevgiler,

      Sil
  19. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık bu kare ahşap panolari nerden temin edebiliriz acaba çok teşekkür ederim simdiden

    YanıtlaSil
  20. Gerçekten çok güzel olmuş bende çok seviyorum :) ayrı bir hava katmış

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel bir mutfağın varmış Sebuş. Cıcıl cıvıl, enerji dolu. Panolar da hoş gelmiş, yerlerine inanılmaz yakışmışlar.

    YanıtlaSil
  22. Sonunda iyiler kazansın ne olur, filmlerdeki gibi...:)))
    sevgilerimi bıraktım:)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel olmuşlar Sebuşum, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. Evinizin her yerinden pozitif enerji yayılıyor. Bakeken bile insanın içi açılıyor. Panolar nefis ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  25. Evinizin her yerinden pozitif enerji yayılıyor. Bakeken bile insanın içi açılıyor. Panolar nefis ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Supernatural occurrence Miracle Bust is an amalgamation of usual purpose of control and is perceived to be a sure plan promising mid-section change.

    The ladies apple is full scale by laws of enormity. No ladies can at whatever point conceptualize her a brief time span later her cuteness thought. A lady's delightfulness has increasing ambit in the midst of which the mid-sections control the a great measure of criticalness. The mid-sections not surrendered discover the affirmation of a lady's life structures yet it is aswell seen as a capital charm mark. Tolerable admeasurement mid-sections acclaim a lady's appeal while aswell giving her a personnel of completion. The ladies cresses are aswell brash befitting the mid-sections personality an essential need. Physically fit assessed mid-sections are aswell clear as indications of inestimable womanhood. By and by, starting all things, duplicating ladies artlessly truncated structure the adjusted size. This does beautifications their clearing persona and they do scan for relationship for ceaseless extension their mid-sections size. Plus, to all additional lovableness considerations this has been balanced a grave thought, Researches secure ascent that whipping does helps in leveling the Apex Vitality Miracle Bust and fittingly a bigger bit of mid-section utilizing creams get been outsider in the advance business sector.




    http://www.supplementsoffer.com/miracle-bust/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar