Yılbaşı ağacı budanmış bir ağaç dalı neden olmasın..

Aylardan Aralık, mevsimlerden kışsa, hafif ılık ve güneşli havalar yerini soğuk, gri bir gökyüzüne bırakmışsa, insanın evde daha çok zaman geçirme isteği artıyor değil mi..
Hele ki yeni yıl hazırlıkları da başlamışsa ohh değmeyin keyfe..
Biz bu yıl hardalım ballım nedenli yılbaşı ağacını çıkarıp çıkarmama arasında gidip gelirken, geçenlerde birgün bahçede ağaçların budandığını gördüm ve hemen beynimde yıldızlar çaktı yine: )

Bu görmüş olduğunuz koca ağaç dalını sarıp sarmalayarak, arabaya sığdırmayı başarıp eve götürdüğümde, evdekilerin yüz ifadesi görülmeye değerdi: ) benden hayli uzun bu ağacı arabaya nasıl sığdırabildiğim merak konusu süredururken, hemen canım ağacıma evde bir köşe seçtim ve üzerine ışık toplarımı yerleştirdim.. olay yeri inceleme ekip amiri müdürü hardal bey, baktım ağacı kokladı, tırmaladı tadına baktı, yenmediğine kanaat getirmiş olmalı ki, ağacı serbest bıraktı..sonrasında bizde evdeki kuzularla keyifle süslemeye başladık ağacı.. mis gibi tarçın kokulu kurabiyeler yaparak, hafta sonunun tadını tamda Aralık ayına yakışır bir şekilde geçirmenin dayanılmaz hafifliği ile karşısına geçip, bu sıcacık köşenin seyrine daldık..





































  
Yeni yıl hazırlıkları içerisinde coşarak ve üreterek kalın..

Mutlu haftalar..

Yorumlar

  1. Sen yaparsın da olmazmı hiç :)
    Çok da güzel olmuş...
    Hardal o yanan ışıklara zıplamıyor iyi... Kedilerin muzurlukta üstlerine yoktur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu oldum yorumuna çok teşekkürler:)
      hardal ışıklara sulandı bikaç ama sonra sıkılıp bıraktı:)

      Sil
  2. Kesinlikle çok şık, güzel gözüküyorlar :-)

    YanıtlaSil
  3. ne demek olmamak 10 numara olmuş,10:))

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık. 5.sini düzenlediğimiz el emeği etkinliğinde ilgilenirseniz sizi de görmek isteriz.

    http://www.obiranne.net/2015/12/5-hobi-etlinligi-basiyor.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette katılırım:)
      teşekkürler haber verdiğiniz için..

      Sil
  5. Kuru ağaç dallarını o kadar seviyorum ki :) Biz de bir ara Bilgiç'le dal ve kozalak toplamaya çıkacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğa bize ne güzel hediyeler sunuyor öyle değilmi handan..
      toplayın tabi ne de güzel olur..

      Sil
  6. Herseyin en dogal olabi en çok ısıtıyor insanın yüreğini ♥♥♥
    Ben de cam balkonu susleyecegim canli bodur çam ve kuru dallarla, tabi soğuktan keyfini cikarabilirsek :) Sağlığına Sebuscum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ekincim..
      cam balkonu süslemeni sabırsızlıkla bekliyorum..
      sağlığına canım..

      Sil
  7. Ne kadar da yeni yıl bir ev. :) Bende bir türlü olmuyor. Hafta sonu bir şeyler yaptım ancak, yine yeni yıllık değil.

    Bayıldım ağacına. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "yeni yıl bir ev" ne güzel ifade etmişsin ersin..
      çok teşekkürler,
      bende verdiğin karara bayıldım..takipteyim..

      Sil
  8. Bu doğal materyallerle oluşturduğun sıcacık köşe ve onu sunumun, seyre doyamadım paylaştığın her bir kare içimi ısıttı bende bir huzur bir keyif bir gevşeme ki sorma bayıldım.Mutlu Huzurlu bir hafta diliyorum canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzelsin sen ezem.. ne hoş iltifatlar ediyorsun bende sana bayılıyorum..
      benden sana musmutlu bir hafta diliyor ve öpüyorum

      Sil
  9. Çok şık olmuş, hem ağaç katliamı da yapmamış doğayı korumuş oldun, Hardal'da koltuk değil ağacı tırmalar o bakımdan da iyi olur:))güle güle kullanın, şimdiden mutlu yeni bir yıl dilerim. (bu arada bunak ben Hardal'ı görüp Tarçın diyorum iyi mi:)))sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardal koltuk değilde sandalyelerime takık:) bu ağaç ise ilk günden sonra ilgisini hiç çekmedi..
      haha hardal'a tarçın diyen çok oluyor önemi yok canım hardal tarçın farketmez o benim ballım:)
      sevgiler yolladım.

      Sil
  10. Un rincón entrañable y las galletas apetitosas!
    Besos

    YanıtlaSil
  11. Bayılıyorum senin dıy projelerine...
    Sırf bu yüzden açtım pc 'yi küçücük tablette gözüm doymaz benim diye...
    Hardalı Bal böcük oğlanı öperim ,mıncıklarım ♥
    Allahtan yakın değiliz kardeşlerinden birini -en sarışın olanını -kapar bizim ekibe katardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah beni nasıl onurlandırıyorsun nilgün ablacım çok teşekkür ederim..
      ne mutlu oldum sırf benim için pc açmışsın yaa..
      hardal kuzusu dimi çok tatlı efet sarışın oğlan:)

      Sil
  12. Eheheh,Mudo tadında olmuş valla,helal olsun,dekorasyon dergisi yılbaşı çekimi halt etmiş.Ellerinize sağlık,saygıyla eğilirim maharetiniz önünde.O Hardal beyi de yirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevda:) mudo tadında tanımın çok hoşuma gitti.. nasıl güzel iltifatlar böyle utandım..
      akşam eve gidince hardal'ı senin için yerim:)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.Bu arada kurabiyelerin kokusu buraya kadar geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gamze.. keşke kurabiyelerden ışınlayabilsem sana..

      Sil
  14. Harika olmuş tüm hazırlıklar :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım. Çam ağaçlarınına iyi bir alternatif olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardal sorunsalı yüzünden bu sene çam ağacını çıkarmama kararı almıştım bu iyi bir alternatif oldu hem içimizde kalmamış oldu iyi de oldu:)
      çok sevgiler,

      Sil
  16. Olur, hem de pek güzel olur. Ama güzel olan sırf o daldan ağaç değil ki bu evde, diğer detaylar da bir harika ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çok teşekkür ederim patrizia ne mutlu oldum..

      Sil
  17. Ben o meraklı tazeyi yerim yaaa

    YanıtlaSil
  18. her zamanki gibi harika olmuş çok şık görünüyor kurabiyeler de nefis ellerine sağlık...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..
      kurabiye yeni yıl hazırlıkları arasında olmazsa olmazımız oldu:)
      sevgiler yolladım..

      Sil
  19. yillar once buldugum kocaman dalı arabaya sigdiramadigimiz icin birzkmak zorunda kalmistim. fazla abartmisim sanirim:)) hardal agaci birakmis mumlari inceliyor:) operim ben onu, akilli minik.
    emeklerine saglik sebusum harikasin demismiydim?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah içinde kalmış bak! bende bunu arabaya sığdırabilmek için elinde testere elemanın birinden ricada bulundum kessin diye:)) yoksa buda asla sığmayacaktı arabaya ve benimde içimde kalacaktı:))
      hardal inceleme ekip amiri müdürü diyorum ya boşuna demiyorum eve gelen ne olursa ilk önce onun elinden geçiyor önce:) komik ballım benim..
      çok teşekkürler nagehancım..
      öperim.

      Sil
  20. çok özür dilerim, yorumunuzu sanırım telefondan yanlışlıklasildim... yeniden yazabilir misiniz? okuyamadım

    sevgiler,
    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
  21. Herhalde böyle bir mekana gelen bir konuğun göreceği, öğreneceği çok şey var: Zevkli küçük detaylar, yaratıcılık, ekonomik değerlendirmeler...
    Ağaç kesilmesini engelleyerek yeni bir düzenleme yapmak ne güzel.Kutluyorum.

    YanıtlaSil
  22. o minnak burnumuzda heryerlerde herşeyi tanımaya çalışırız meraklı pisik

    YanıtlaSil
  23. Yılbaşı moduna girilmiş, iyi de olmuş

    YanıtlaSil
  24. Biz de çıkardık ağacımızı, süsledik. Süslerken şunu farkettim çok küçüğk yaşlarda da bu işi yaparken aynı heyecanı duyuyordum. Yılbaşı konseptli paylaşımınız iç açıcı olmuş. Gerçi 1 ay kalacak ama ağacın böcek yapma durumu olabilir. Bir ilacı var ama evin içinde olur mu bilemiyorum. Size yeni yılın çooook şans getirmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  25. Biz de çıkardık ağacımızı, süsledik. Süslerken şunu farkettim çok küçüğk yaşlarda da bu işi yaparken aynı heyecanı duyuyordum. Yılbaşı konseptli paylaşımınız iç açıcı olmuş. Gerçi 1 ay kalacak ama ağacın böcek yapma durumu olabilir. Bir ilacı var ama evin içinde olur mu bilemiyorum. Size yeni yılın çooook şans getirmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  26. Harika olmuş bence onu alıp eve getirmen, bayıldım. Çok benziyoruz bu hususlarda, ben de görünce bir şey ve eğer alabileceğim bir şeyse sırtımda da taşırım arabaya da atarım inan. Hem çok orijinal olmuş. Mudo da epey paraya satarlardı bunu:) Bunun geyiğini çok yapıyoruz ama elde değil, çok sevdiğim bir yer olmasına rağmen bazı şeyler inanılmaz saçma fiyatlara satılıyor. Güle güle kullan. Bu sadece yılbaşı için değil her zaman kullanılabilir. Ağaçlar bir süre sonra toplanıp kaldırılıyor üzülüyorum ben:)
    Sevgiler çok

    YanıtlaSil
  27. Harika olmuş bence onu alıp eve getirmen, bayıldım. Çok benziyoruz bu hususlarda, ben de görünce bir şey ve eğer alabileceğim bir şeyse sırtımda da taşırım arabaya da atarım inan. Hem çok orijinal olmuş. Mudo da epey paraya satarlardı bunu:) Bunun geyiğini çok yapıyoruz ama elde değil, çok sevdiğim bir yer olmasına rağmen bazı şeyler inanılmaz saçma fiyatlara satılıyor. Güle güle kullan. Bu sadece yılbaşı için değil her zaman kullanılabilir. Ağaçlar bir süre sonra toplanıp kaldırılıyor üzülüyorum ben:)
    Sevgiler çok

    YanıtlaSil
  28. a weblog and get as popular as this? Its not likeGenius X youve said something incredibly impressive more like youve painted a pretty picture more than an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, here. But do you seriously think that you can get away with adding some quite pictures and not really say something.Boa How is it that just anybody can write.For more ==== >>>>>> http://www.muskelaufbauhilfe.com/genius-x-o-cambalacho/

    YanıtlaSil
  29. Çok da güzel olmuş ben yıllardır büyük çiçeklerimi yaparım. Bu yılda diğer büyük çiçeğimi budadım. Üstüne süs astım .Işıklar koydum. İyi yıllar.

    YanıtlaSil
  30. HERŞEY BİRBİRİNDEN GÜZEL HAZIRA KONMAYIP YARATICI VE EMEK VERİLMİŞ DEKORLARA BAYILIYORUM VE HARDALIN HASTASIYIM... SEVGİLER

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar