Hayatı sevmek


Hayatı sevmek, bir güce, bir enerjinin varlığına inanmak, pozitif olmak, gerçekten istemek, istediğine ulaşmak için didinmek, kapasitenin farkında olup neyi yapıp yapamayacağını belirlemek ve belirlediğin hedef doğrultusunda yaşamak. İşte tüm mesele bu dedim kendime. Yaşamayı sevmek, sabah uyanmayı sevmek gibi, hiçbir değişiklik olmasa da, güzel şeylerin olacağı umudu ile akışı beklemek gibi. Bunları düşünürken aldım çayımı elime, uzandım en sevdiğim köşeye, "Geleceği Resmetmek" adlı kitabı okurken şükrettim. Sonra uzandığım yerden kalktım. Simitçi tepsisi diye boyayıp, mumluk olarak kullanmaya karar verdiğim objeyi kareledim içim mutlulukla doldu.

























Her anın farklı olduğunu bilerek ve hayatı severek kalın!

Yorumlar

  1. Harika olmus,tavandan asilsa da sahane durur sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Süper fikir!
      Öneri ve beğenin için teşekkür ederim.

      Sil
  2. ellerine sağlık ♥
    Bazen ufacık bir obje bile ne kadar mutlu edebiliyor insanı :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Sağlımız ve sevdiklerimiz yanımızda olduktan sonra hayat gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.
      Ne mutlu kıymet bilene..

      Sil
  5. ne harika ! ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Buraya yazılan yorumlar ne kıymetli..

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar