Kırmızı duvar panosu ve çini desenli ahşap tepsi



Bir evin trafiğinin en yoğun olduğu yerdir mutfaklar. Aynı zamanda en çok vakit geçirilen mekandır. Sevdiklerinizle birlikte güzel sofralar eşliğinde keyifli sohbetler edilir, hoşça vakit geçirilir. Bu sebeple, ortam önemlidir. Sevdiğiniz objelere yer vererek ne kadar sevimli hale getirirseniz o kadar iyidir. öyle değil mi? Bu düşünceyle duvarda görünen kırmızı çerçeveli panoyu yaptım ve en sevdiğim objelerle içini süsledim. Kaktüsler, çiçek kafalı güzel gözlü geyik ve tavşan birbirinden güzel saksılar.. Birçoğunu da hamur ile kabarttım üstelik. Masanın 
üzerinde duran seramik desenli tepsim de taze çıktı fırından. Her ikisi de mutfağımda yerini alan güzide bebeklerim oldular..































Yaratıcı yönünüzü genişleterek kalın! 
Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. ne ferah iç açıcı mutluluk verici ve şirin bu mutfaaak :)

    YanıtlaSil
  2. Yine çok güzle olmuş, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. blogunu son yazıma koydum cicişş.

    YanıtlaSil
  4. Tüm detaylara bayıldım, Deep'in yazısındaki linkten ulaştım size, izleyiciniz oldum, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar