Halı boyama


Eski mobilyaları boyamayı onları yenilemeyi hep çok sevdim. Yenilik güzeldir de halı boyamak nereden gelir insanın aklına:) Aklında deli fikirler olunca geliyor işte. 
Evdeki step halımı boyadım! Neredeyse beyaza yakın ve çok açık renk oluşundan muzdarip olduğum halımı kumaş boyası ile boyadım. Daha doğrusu yan kenarlarına mint yeşili şerit çekip ortasına da lacivert renk kumaş boyasını gelişi güzel fırlatarak desen yaptım:) Eğer sizde yenilemeyi değiştirmeyi seviyorsanız hemen yapmaya koyulun derim..


 



















Üreterek ve baharın tadını çıkararak kalın!
Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Sebuşum ellerine sağlık çok iç açıcı olmuş,güle güle kullan.Ayrıca muhteşemm bir fkir .Keşke ben de yapabilsem ama gözkalem bile yamuk yumuk çekiyorum 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. çok tatlısın güldürdün yine beni:)

      Sil
  2. Ya ne yapsanız güzel oluyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok teşekkür ederim ki:) Güzel gören gözlere sevgiler,

      Sil
  3. Hiç aklıma gelmezdi :) Güle güle kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Handan bir şeyden sıkılıverince derhal nasıl dönüştürebilirim geliyor aklıma:)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Yaaaa ben gectigimiz yaz cok arastirmistim ama cecaret edememistimm cook guzel olmus👌🏻

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar