Sokak hayvanları yararına fırından yeni çıkan ürünler

Yine bir kaç ürün yaptım sokak hayvanları yararına.. Bu ürünlerin satışından elde edilen kazanç ile onlara mama alıyorum. 
Biliyorsunuz onların ağızları yoktur anlatamazlar. Aslında anlatırlar da bunu sadece kalpleri sıcacık olanlar görür. Acıktıklarında yemek bulamazlar, özellikle şehir dışında veya ormanlarda. Barınakların hali ise içler acısı:( 
Bu ürünlerden satın alarak, çok uzaklardaki birçok cana yardım edebilir, karınlarını doyurabilirsiniz. Belki de bu, yeni doğum yapmış bir anne kedinin size duyduğu merhamet olarak, belki de soğukta üşümüş, bir yere kıvrılmış bir yavrunun içinden size sevgi mırıltıları çıkararak geri döner kim bilir…
Minik patilere desteğiniz için bin minnet..

























Satışta olan ürünler,

Siyah beyaz havluluk 25TL
Siyah beyaz suplalar 30 TL
Beyaz altın yaldız süslemeli sunum tabağı 45 TL
Beyaz altın varak süslemeli mumluk 35TL

Not: İlgilenenler bana özel mesaj atabilir veya instagram (sebusdogada_)hesabımdan ulaşabilir.

Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Eline sağlık .
    Hayvanları korumak ve yaşatmak için destek olmalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Kesinlikle o canların bize çok ihtiyacı var.

      Sil
  2. Aa instagram hesabını görmemiştim , gidip bakayım hemen :)

    Yine hepsi çok güzel olmuş, tez elden satılsınlar umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim handancım..
      İnstagramda da buluştuğumuz için mutlu oldum:)
      Dileğin kabul oldu ve hepsi satıldı..
      çok mutluyum:)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık. Ne güzel düşünmüşsünüz. Hepsi hemen satılsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,
      Dileğiniz kabul oldu ve tümü satıldı:)
      Sevgiler,

      Sil
  4. Sayfanızı arkadaşımın sitesinde gördüm bi uğrayayım dedim sayfanızdaki çoğu yazı çok hoşuma gitti takibe aldım sizi inşallah sürekli yazmaya devam edersiniz <3 bana da beklerim ^_^ benimde 2 kçpeğim 5 kuşum ve 20-30 tane balığım var :D hayvan delisiyim bi kedi alamadım eğer onu da alırsam evde heralde kavga bitmek bilmez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz ve bu güzel yorum için teşekkürler.
      Hayvan delisi bir insan olmanıza da ayrıca sevindim.
      Sevgiler,

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar