Kendin yap çiçeklik


Kendin yap projelerine bayılıyorum.
Evdeki malzemelerle veya bauhouse gibi yerlerden ucuza alabileceğiniz ürünlerle üretebileceğiniz neler var neler. Ben bu çiçekliği pinterestte görüp kardeşime rica etmemle, malzemeleri alıp başlaması bir oldu sağolsun.. Üzerine birde pürmüz çakmak ile tahtanın dokularını iyice belirginleştirince ve zaten de dekorasyon trendlerinde doğal malzemeler ön planda olunca boyamak aklımın ucundan bile geçmedi benim.
Alt kısımlarına fren sistemli tekerlek takılırsa rahatlıkla ileri geri hareket ettirebilmeniz  de mümkün.
Kendin yap projelerini deneyimleyerek, kendine özgü bir şeyler üretebilmenin hazzı bir başka.

Üstelik bahçemdeki çiçeklerim donmaktan kurtulurken,  şahane bir çiçekliğe de sahip olmuş oldum. 

Kış iyiden iyiye kendini göstermişken, yılbaşı hazırlıkları da başlasın artık değil mi..
Şunun şurasında yeni yıla ne kaldı.. 









 


 




 
 














 

Yeni yıl hazırlıkları ile içiniz kıpır kıpır olsun.
Hera, Ares ve benden mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Ne güzel bir dünya yaratmışsınız. bol fotoğrafla da detaylı bilgi sahibi olunuyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Efendim ne kadar güzel çiçeklikler bunlar böyle. Üzerlerinde taşıdıkları, ya da ev sahipliği yaptıkları çiçeklerle birlikte ne kadar güzel görünüyorlar. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Bizim de evimizde bir çiçek var, eşim ona yılbaşı çiçeği diyor ama, o çiçek hep kasım ayında başlayıp Aralık ayının başına doğru çiçek açma işi sona eriyor. Aslında çiçeğin zamanlaması doğru da bizim takvimlerimiz mi yanlış diye düşünmeden kendimi alıkoyamadım. Paylaştığınız fotoğraf karelerinde kedi ve köpek görüyorum. Herhalde eviniz müstakil ve kedi ve köpek beslemeye müsait olsa gerek. Ne kadar güzel!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel ziyaret için teşekkür ederim.. Yılbaşı çiçeğini çok severim. Eskiden sadece fuşya rengi varken şimdi turuncu rengini bile gördüm.
      Evet evim müstakil ve evde iki dört ayaklı dostum var..
      İyi ki varlar..
      Sevgiler ve saygılar yolladım.

      Sil
  3. Yorgın günün sonunda bile insanı canlandıracak güzelliklte fotoğraflar ve yetenekli ellerini bilsem bile bir kere daha hayran olmaktan kendimi alamadığım güzel yapıtlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bu güzel ve içten söylemlerin mest ediyor beni her zaman..
      İyi ki varsın güzel dost.

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar