İçine kalp kaçmış ahşap tepsi

Kim ne dersen desin kulaklarınızı tıkayın ve o özel günleri canınız nasıl istiyorsa öyle yaşayın.. Çünki mesele, bir şeyi bir tek gün yaşamak değil, her gün sevdiğiniz, değer verdiğiniz kişiyi o gün özel hissettirmek, yılın her herhangi bir gününde doğan kişiyi o gün özel kılmak, o bu şu gibi bahanelerle karşınızdakine sevginizi bir kez daha hatırlatmak asıl amaç. Misal 12 Şubat Hardal kedimizin doğum günüydü ve ona özel pasta yaptım ben:)
Hediye çılgınlığına gelince, elbette bunun dozunu kaçıranlar da olmuyor değil! iyi de bize ne:)
onu bunu sorgulayıp, yargılayacağımıza dönelim kendimize.. Asıl amaç hayatı daha keyifli hale getirmek değil mi..
Hadi sevdaları  kutlayalım, sarılın sevdiğinize..


Tesadüfün böylesi ki bu güzel tepsi sevgililer gününe denk geldi:)
İçindeki desene uysun diye tepsinin dış kenarlarına tarak ile budaklama yöntemi de uyguladım ki inanılmaz içime sindi:)
Bir güzel çalışmanın daha sonuna gelindi ve bir güzel fotoğrafları çekildi,
Güle güle kullansın sahibesi.






 
 




 








 

 



 






  
 
 

 









Öyle sevelim ki çocuklarımızın ruhu sevgiye doysun.
Öyle sevelim ki tüm kötülükler bizden uzak olsun.
Öyle sevelim ki hayatta iyi ki var dediklerimiz çok olsun..
Sevgiyle kalın!

Yorumlar

  1. Öyle sevelim gerçekten de Sebuş :)

    YanıtlaSil
  2. Preciosa decoraación FELIZ SAN VALENTIN!! que bonitas fotos, besos

    YanıtlaSil
  3. Çok şık bir tepsi olmuş ama ben şu arka fondaki sehpanın daha çok hastasıyım :) Her gördüğümde bir kez daha hayran oluyorum :)

    Hep sevgiyle kalalım ♥

    YanıtlaSil
  4. Sebuş'um senin evinin renklerine, renk uyumuna, sade şıklığına bayılıyorum zevklerimiz tıpatıp aynı, yalnız benim kanepelerin kollarını Bücürük mahvetti:)))parça parça:)))tepsi çok güzel eline sağlık, Hardal'ın yaşgünü kutlu olsun, nice yıllara sağlıkla....:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş. Yine harika resimler eşliğinde gözlerimizi bayram ettirdin. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş. Eline sağlık. Duvarda asılı panoyu da çok sevdim.
    Pahalı hediyeler yerine böyle el emeği göz nuru hediyeler daha hoşa gidebilir.
    Kırıcı olmadan, uygun bir üslupla eleştirmek daha iyi sonuç veriyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok zarif bir sunum.. tebrik ederim :)
    Hel o sarı kedi beni benden aldı.. güzellikler ve sevgiler gönderiyorum size..

    YanıtlaSil
  8. Oy ,nice yıllar sağlıkla yaşasın Hardal.Tepsi her zaman yaptıklarınız gibi,çok şık,elinize sağlık.Ama ille de Hardal 😍

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık ya çok güzel olmuş! Ben şu budak işini çok beceremiyorum galiba. :)

    YanıtlaSil
  10. muhteşem ötesi olmuş o kadar diyeyim
    içinin güzelliğini hayata ve evine yansıtan kadınsın sen

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Tepsi çok güzel ama arka plandaki küçük sehpaya da bayıldım.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. ay sebuş hardalın papyonuna bayıldım ben yaaa:) kurdele mi yoksa:))) nasıl tatlı.
    Kusura bakma ama bu hardal senin tepsiden rol çalmış:)) tepsinin hakkını başka fotolarda ver sen:) Ellerine sağlık, her işin, bir öncekinden daha güzel, daha zarif oluyor. Kalp kalp kalp...

    YanıtlaSil
  13. Tarçın'a sizinle birlikte geçireceği nice yıllar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  14. bakmalara doyamadım, bir kocaman kalp de benden olsun, burada dursun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar